urenbrudssynvinkel

Direktlänk till inlägg 27 december 2012

Lite tankar

Av Emma - 27 december 2012 12:19

Mest jobb o julfirande som har varit på listan den sista tiden. Så det har verkligen varit ett avbrott från bröllopet vilket känns ganska skönt då det kommer vara intensivt nu den sista månaden. Så mycket som skall fixas lösas göras. Någon Som vet hur man förlänger dygnet med typ 10 timmar? För det lär behövas. Men sen ser jag jätte mycket fram emot denna månaden trots det är så mycket att fixa :)

Skulle jag gjort eller planerat annorlunda än jag gjort till bröllopet? Svar nej känns jätte skönt att vi haft 14 månader på oss att fixa o lösa allt. Klänning ett år innan är bland det bästa. Bokat allt i tid och fått njuta av att planera. Sen är jag jätte tacksam för mina tjejkompsar som jag kunnat byta tankar med och som har ställt upp när det gäller allt kring bröllopet och som sagt sina åsikter känns skönt att man fått lite olika åsikter även om det är jag o Jonas som har sista ordet. Och sen mamma och övriga familjen som hjälpt till med allt. Tack alla. Men nu kör vi sista månaden innan den stora dagen går av stapeln :)

Som jag har skrivit innan vet jag ju att många är nyfikna på allt kring bröllopet och alla är givetvis välkomna i kyrkan.

Men nu innan det nya året går igång så blir det att fira in nyår med några av de bästa i London :)

Puss Emma

 
 
Lisa

Lisa

28 december 2012 19:13

Haha då kanske man ska smita in i kyrkan en stund och spana in dig och klänningen! :)

http://lamadjur.blogg.se

Emma

30 december 2012 09:12

Du är så välkommen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 11 september 2013 22:45

Ni missar inte min nya blogg på www.urenbrudssynvinkel.spotlife.se ...

Av Emma - 10 september 2013 18:28

Jobbigt ja men så är det http://urenbrudssynvinkel.spotlife.se/ Bloggar på den adressen från nu så kolla in bloggen där istället Puss emma ...

Av Emma - 9 september 2013 19:17


Oskar är poppis 5min på instagram och 62 gilla på bilen inte illa alls. ...

Av Emma - 9 september 2013 16:28


Ligger här hemma i soffan har mest sovit hela dagen och hostat.... Har iaf fått diskmaskinen inkopplad vilket var på tiden. Förhoppningsvis blir jag frisk snabbt. Längesen jag var såhär sjuk... Men massa vila och Alvedon så är man förhoppningsvis...

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards