urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Emma - 12 december 2012 14:04

Helt sjukt bara typ1,5 månad kvar till bröllopet. Känns jätte konstigt. Allt planerande och så och bara så korttid kvar. Men hur vad jag längtar.

Känns som de mesta är löst nu bara lite att fixa så som läsk och lite så. Och fe sista finslipet på klänningen o så.

Sen har jag ju hela tiden tänk vad ska jag göra av all den tiden jag lagt ner p bröllopet vad ska jag göra sen liksom. Och nu har jag kommit på de. Leta ny lägenhet och flytta till större :) så då kommer all tid gå till de vilket är nice :)

Puss emma

Av Emma - 12 december 2012 14:03

Helt sjukt bara typ1,5 månad kvar till bröllopet. Känns jätte konstigt. Allt planerande och så och bara så korttid kvar. Men hur vad jag längtar.

Känns som de mesta är löst nu bara lite att fixa så som läsk och lite så. Och fe sista finslipet på klänningen o så.

Sen har jag ju hela tiden tänk vad ska jag göra av all den tiden jag lagt ner p bröllopet vad ska jag göra sen liksom. Och nu har jag kommit på de. Leta ny lägenhet och flytta till större :) så då kommer all tid gå till de vilket är nice :)

Puss emma

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards