urenbrudssynvinkel

Direktlänk till inlägg 19 mars 2012

Fått skäll av Mia........

Av Emma - 19 mars 2012 21:08

Efter mycket skäll från Mia får jag väl se till att ta tag i bloggandet....


Provade klänningen härromdagen här hemma hos mamma, Då jag kom på att hon hade sin slöja kvar och jag kankse kunde ha den men nej verkligen inte var inte alls snygggt.


När jag provade klänningen sa jag till mamma att hon kunde ju testa att ta buleron(eller hur de nu stavsas) som hör till och kankse använda. Och av någon anldning får hon på sig en klänning där inte är något fel på utan de är väldigt fin men inte till en lilla koftan så att säga hon likande verkligen brudens mor och såg hemsk ut och gissa om vi skrattade =) hahah som sagt hon såg inte riktigt klock ut. Tänk er någon film där brudensmor ser bara för mycket och och de inte alls är snyggt så såg min mamma ut och jag skrattade bara så jag grät åt de. Dock kom vi ju fram till vad hon inte ska ha på sig ;)


Har även börjat hålla mina ögon öppna för skor. Känns som de börjar närma sig rätt årstid för att hitta ett par snygga skor. Är liute inne på om jag ska ha rosa skor hade varit lite små coolt tycker jag iaf =)


SEn har jag nog även kommit fram till vad jag vill ha för bh. Chantelle har en helt underbar bh som är som en tempurmadrass som är så underbar. Bästa bh:n ever typ.

Nej men helt seriöst den är underbar jag har redan en men man vill ju ha nya underkläder till den dagen så känner att de kankse blir en sådan =)  Men de är ju tyvärr lite tidigt för min del att köpa den redan. Men om någon annan är sugen så har TWILFIT 100kr rabatt på Chantelle just nu så passa på =) Och den är lika br med som utan band. Men sk nog inte ta av bandren men den ´är helt underbar utan med, Och även i stora cuper då jag själv ha f så vet jag de =)


Kna ju även lägga in en grej till TWILFIT har tag 3 betalar för 2 på alla strumpor just nu så passa på om nii ska på bröllop eller själv ska gifta er och köp de där extra paret som ni egentligen vill ha men tvekar till ;)


Har ju även mer att berätta kom jag på.

Var på Vivans möhippa i lördags elelr rättaresagt fruhippa då dom gifte sig utan att vi viste om de.

Då hon egentligen inte ville ha något blev de en ganksa lung dag men så kul vi hade =) Detta var vårt upplägg=)


Hej alla! Detta är bestämt till dagen D :)
10.00 Vi samlas här hemma
10.30 Vi tar Vivan och äter en lång, lyxig smarrig frukost. Hon får göra uppdrag 1.

 Placera våra namn med våra födelsedagar. För detta får hon poäng som ska användas senare
13.00 kör vi tre bilar till stan. Hon får då uppdrag 2, ha ett plakat med alla våra killars foto, fråga 10 personer om vem de tror hon hör ihop med.

 Sen får hon välja mellan att handla en ny outfit eller sexiga underkläder för 500 kr.
16.00 Vivan får en behandling på Sinnesro spa
17.45 åker vi hem till Vivan för att laga 3 rätters middag och massa snack :)

Vad vi alls behöver göra!
1. Ha med ett foto i vanlig storlek av våra killar
2. Ha med ett vanligt foto av oss som små i åldern 4-7 år.
3. Ta med lim, glitter, paljetter, klistermärken som Vivan kan dekorera sitt plakat med

Vem som gör vad!
S: handlar maten
E: fixar krona
N: fixar tavla, färg och penslar
S .E: A3 lila papper, lim, lila band (vi alla ska vara helt svartklädda och ha ett lila band på oss),
M: ögonbindel, våra födelsedagsdatum, vita papper, kartong

Vi alla ska vara helt svartklädda! För att vara på den säkra sidan, skriv här vilket datum ni fyller år! Vi hörs senast av och kollar allt onsdagen 13/3!!! Glöm ej! Är det någon som får problem med att hitta sakerna, be om hjälp!

Alla tar med sig egen dricka för dagen kvällen.

Vivan var super glad för dagen så de blev jätte lyckat och som sagt e super trevlig dag var de =) Och vi var ca 8-9 tjejer hela dagen som bara umgick och hade kul och trevligt =)


Efter detta blogg inlägg inser jag själv att jag borde blogga varje dag då jag har en hel del att skriva om just bröllop. Så jag tar åt mig av kritiken och försöker ta mig i kragen och skriva av mig varje dag =)


Men som sagt en komentar eller två är inte helt fel att ha och svar på heller =)


Puss Emma

 
 
Ingen bild

Mia

19 mars 2012 21:41

Bra jobbat, du lyder! Snaaart tv :) Hörs och ses i morgon! Puss

Emma

20 mars 2012 08:47

Ja de är ju lika bra att göra som du säger så inte våra promenade handlar om varför jag inte uppdaterar bloggen och kommer med dåliga ursäkter ;)

 
Ingen bild

Ellie

19 mars 2012 21:42

Hej Emma! Skulle du kunna ändra färgen på rubriken, den syns knappt och det gör den svår att hitta när man läser din blogg via iPhone! Kram

Emma

20 mars 2012 08:46

Hej. Japp jag ska fixa de. Jag ändrade färg igår och tydligennfunkade det ej. Men ska se om jag hinner ikväll :) kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 11 september 2013 22:45

Ni missar inte min nya blogg på www.urenbrudssynvinkel.spotlife.se ...

Av Emma - 10 september 2013 18:28

Jobbigt ja men så är det http://urenbrudssynvinkel.spotlife.se/ Bloggar på den adressen från nu så kolla in bloggen där istället Puss emma ...

Av Emma - 9 september 2013 19:17


Oskar är poppis 5min på instagram och 62 gilla på bilen inte illa alls. ...

Av Emma - 9 september 2013 16:28


Ligger här hemma i soffan har mest sovit hela dagen och hostat.... Har iaf fått diskmaskinen inkopplad vilket var på tiden. Förhoppningsvis blir jag frisk snabbt. Längesen jag var såhär sjuk... Men massa vila och Alvedon så är man förhoppningsvis...

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards