urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Emma - 25 mars 2012 20:09

Gud såg nu att onsdag var. Sist jag skrev. Men je fullt upp då blir. De så. Hade iaf bröllopstårtprovning här ofredat. Så vi får se vilken smak de blir :) dock kom vi fram till hur den skall se ut iaf :) så de är alltid något :) ska ha en till bröllopstårtprovning i maj med ett annat par som gifter sig i sommar :) så ska bli jätte kul :) köpte strumpeband i fredags till mig :) jätte fint. Och ja de var ju från twilfit såklart :) jag och Jonas har 2 årsdag imorgon så de får vi väl fira med lite mys på kvällen. När jag har tränat han är hemma från träningen och jag har jobbat så vid nio tiden ;) hahha men lite mys kan man ju alltid ha. Känns helt sjukt 2 år vad har tiden tagit vägen? Känns inte alls så länge sen vi började ses ju. Ochnbu är de ju bröllopsplaner i fokus. De är ju dock snart bara 10 månader kvar. Känns inte allas långt tid eller nej vänta nu jo 10 månader. Finns ju litetill som skall planeras och fixas :) men de är så kul med all planering :) hehehPuss Emma

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards