urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Emma - 12 mars 2012 17:17

Så nu gör vi ett nytt försök igen efter kräksjuka och allmän trötthet och anti internet över huvudtaget. Men med lite vår i luften känns de toppen nu :) som jag har skrivit innan köpte jag ennplanerigsbok och jag har knappt öppnat den ön så skall ge mig in i den en dag hade jag tänkt. Har inte heller varit aktiv påbröollopstorget så känner jag får ta en runda därmmed men inte ön kankse imorgon. Då jag inte vill råka ut för samma sak igen att jag blir helt anti matt och har massa mardrömmar så liten dos om dagen helt okej men inte timvis sommar hade innan... Har tagit tag i dels lite. När de gäller fotograf till vårt eget bröllopoch jag har tagit tag i att maila dom som har frågor om jag kan tänkas göra deras bröllopstårta i sommar och de är 2 olika par så jag håller alla mina tummar på att dom vill ha de jag kan erbjuda :) vet inte om jag jämt de innanmen vi har även blivit bjudna på bröllop i sommar uppe i Stockholm och de ska bli jätte kul och de är något jag verkligen ser fram emot :) sen alla tips och idéer men kan få och sen givetvis att se två människor få gifta sig är ju bara så underbart :) puss Emma

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards