urenbrudssynvinkel

Direktlänk till inlägg 26 januari 2012

Massa om allt och inget =)

Av Emma - 26 januari 2012 22:16

Blev inte boka lokal idag hann inte får ta de nästa vecka lär inte hinna imorgon heller. tror jonas ska till skolan och jag börjar jobba kl 12.00 men men den skall bokas =)


Har inte varit så mycket bröllop idag så att säga jobbat hela dagen och då blir de ju jobbgäller =)

Men så fort jag är ledig så är de bröllop hela tioden typ =P Hahha men de är ju så underbart tycker de är jätte kul att planera tänka fixa och allt som rör brölopet hur man kan lösa problem oom de skulle uppstå hur man ska göra si elelr så. Leta tips och ideer och total nörda mig på www.brollopstorget.se och www.brollopsmagasinet.se och för att inte tala om alla tidningar jag köper om allt som har med  bröllop att göra.

Nu tänker säkert de flesta men gud vilka förväntningar hon har tänk så blir de inte alls så eller gvilket mega brölllop dom ksall ha. Men nej så är de inte. Jga har typ noll förväntingar(har lärt av mina missatg) och sort bröllop? Nja beror på hur man ser de vi kommer ju bjuda dom vi villa skall dela vår dag och dom vi umgås med så de kommer bli runt 60pers.Dock så har vi ju dragit in på lite . Vår första gäst lista var på 95 pers typ ch de är ju ganksa mång... Men alla kommer ju givetvis vara välkommna till kyrkan men inte till själva festen =)


Massa massa babbel om allt och inget kände jag hahah. Menmen ibland bara skriver man utan att tänka hahah lätt hur fel som helst men ni fattar säkert =)


Men måste jag ju klaga lite på er med tanke på att när jag bloggar varje dag är där ett snitt på över 20 olika personoer som kollar in bloggen och inte en ända komentar??? Lite kasst av er. Men de är kul att ni läser den iaf =) Det uppskattar jag =) Och ja jag ska försöka att få in lite bilder kan hålla med om att jag är mega kass på de men har ju ingen bra kamera så bilderna på suddiga  och då är de inte så kul att lägga upp dom.


Sen kan jag ju med säga att jag svar på alla komentaer men ni måste gå in och kolla där ni skrivit komentaren för de är där jag svara er om de inte är så pass att de kan vaar bra att tag med i bloggen vill säga.


Puss

Emma


 
 
Ingen bild

Ellie

26 januari 2012 22:35

Jag läser varje gång, men det är inte alltid jag har något att tilläga. Om du tror att jag skulle kunna ha något så är det fritt fram att ringa!
Kram

Emma

27 januari 2012 10:08

Okej, nej jag håller med dig om att de inte finns någoting varje gång och kanske inte varannan heller men någon måste ju ha något att säga om något :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 11 september 2013 22:45

Ni missar inte min nya blogg på www.urenbrudssynvinkel.spotlife.se ...

Av Emma - 10 september 2013 18:28

Jobbigt ja men så är det http://urenbrudssynvinkel.spotlife.se/ Bloggar på den adressen från nu så kolla in bloggen där istället Puss emma ...

Av Emma - 9 september 2013 19:17


Oskar är poppis 5min på instagram och 62 gilla på bilen inte illa alls. ...

Av Emma - 9 september 2013 16:28


Ligger här hemma i soffan har mest sovit hela dagen och hostat.... Har iaf fått diskmaskinen inkopplad vilket var på tiden. Förhoppningsvis blir jag frisk snabbt. Längesen jag var såhär sjuk... Men massa vila och Alvedon så är man förhoppningsvis...

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards