urenbrudssynvinkel

Direktlänk till inlägg 25 januari 2012

De där med budget =)

Av Emma - 25 januari 2012 11:08

Så då bloggar vi lite hemma ifrån mamam =) Har käkat frulle och kollat i massa bröllops tidningar idag =) Vi har även praat lite mer om klännigen och så ska ju till atelje MB den 7 feb för att pröva lite klännigar och se vad jag kan hitta där =) Hoppas jag hittar någon då. Dock har jag ju hittat en klänning men ja känns som jag kan hitta en som är stået vassare annars blir den den, men vi får se =)


Vet ej om jag skrev de igår men jag har även hittat vigsel ring som skall lämnas in till guldsmeden för att fixa till lite =) Super fin ring som min mamam fick av sin mormor när hon fyllde 10år och som hon ej använder och jag tyckte den var super fin och frågade om jag fick ha den som vigselring =) Känns kul med en ring där de finns lite historia bakom och inte bara en nyköpt ring från affären =) Sen ska vi ju inte tala om hur mycket pengar man känade in på de =) heheh.


Många av nära och kära har frågat oss om vår budget på bröllopet och jag kan vara ärlig och säga vi har ingen budget.

Vi vill ha de så billigt som möjligt  men ändå de vi är ute efter =) Och änsålänge ha de funkat =) Sen är de ju lite de att ett bröllop kommer inte i en klumpsumma utan lite utgifter här och var  och ju mer som är betaklt nu desto bättre tycker vi de är. Sen de stora utgifterna kommer ju på maten. De är ju helt sjukt vad de kan springa i väg i priset... Menmen de löser sig alltid =) Vi har ju inte bestämmt vad för mat än så de är ju bättre att börja i den änden =)


Så tips och ideer på hur man får ner kostnader är varmtvälkommna =)


Puss Emma


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 11 september 2013 22:45

Ni missar inte min nya blogg på www.urenbrudssynvinkel.spotlife.se ...

Av Emma - 10 september 2013 18:28

Jobbigt ja men så är det http://urenbrudssynvinkel.spotlife.se/ Bloggar på den adressen från nu så kolla in bloggen där istället Puss emma ...

Av Emma - 9 september 2013 19:17


Oskar är poppis 5min på instagram och 62 gilla på bilen inte illa alls. ...

Av Emma - 9 september 2013 16:28


Ligger här hemma i soffan har mest sovit hela dagen och hostat.... Har iaf fått diskmaskinen inkopplad vilket var på tiden. Förhoppningsvis blir jag frisk snabbt. Längesen jag var såhär sjuk... Men massa vila och Alvedon så är man förhoppningsvis...

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards