urenbrudssynvinkel

Direktlänk till inlägg 22 januari 2012

Bröllopsmässa på Hilton :)

Av Emma - 22 januari 2012 22:52

Då har man varit på bröllopsmässan på Hilton idag :) fick lite inspiration :) dock var jag lite besviken på utställarna som alla har service yrken men nästan ingen av dom pratade med en utan man fick nästan be om ursäkt för att fråga någon. Så de var lite minus. Men sen var där en del som hade många plus :) så ska jag sammanfatta så var de en bra mässa :) sen måste jag ju tillägga att jag vann en av tävlingarna :) vilket med var super kul men de berättar jag mer om i veckan :) jag och Jonas fick även en bok av mamma som heter vi och vårt bröllop som vi har börjat att fylli i lite de är precis en sån bok om vårt barn eller vad dom heter men detta är om bröllop :) så jag tycker de är jätte kul och de gör Jonas med :) känns även kul den dagen man har barn att kunna visa dom den:) jag bokade även en konsultation på  the wellness rom som jag ska på i slutet på feb :) ska bli jätte kul för jag har inga som helst idéer på smink och hår och den hjälper dom en med där :) på mässan fick man även bröllopsmagasinets tidning men den har jag ju sen innan. Men dock så köpte jag nya bröllopsgudien :) köpte även såna här till Jonas, basse och hurra www.gentlecone.se dom var super snygga :) Puss Emma :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 11 september 2013 22:45

Ni missar inte min nya blogg på www.urenbrudssynvinkel.spotlife.se ...

Av Emma - 10 september 2013 18:28

Jobbigt ja men så är det http://urenbrudssynvinkel.spotlife.se/ Bloggar på den adressen från nu så kolla in bloggen där istället Puss emma ...

Av Emma - 9 september 2013 19:17


Oskar är poppis 5min på instagram och 62 gilla på bilen inte illa alls. ...

Av Emma - 9 september 2013 16:28


Ligger här hemma i soffan har mest sovit hela dagen och hostat.... Har iaf fått diskmaskinen inkopplad vilket var på tiden. Förhoppningsvis blir jag frisk snabbt. Längesen jag var såhär sjuk... Men massa vila och Alvedon så är man förhoppningsvis...

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards