urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 31 augusti 2013

Av Emma - 31 augusti 2013 21:06

Fullt upp från morgon till kväll men Gud så kul.

Började med att åka och lämna Hannibal och Jonas på Vellinge blomman. Det gick hur bra som helst. Där fanns även en plats till Oskar så jag åkte och hämtade honom och mamma eller rättare sagt jag och mamma byte av varandra.
När jag dock var påväg till Malmö och nästan var hela vägen hemma kom jag på att jag inte hade hem nycklar så gissa om jag stressade tillbaka och sen till jobb.

Sen har det varit jobb hela dagen vilket har varit kul som alltid. Jag har fixat lite mer vid mina strumpor och det kommer bli skit snyggt när allt ät klart.

Sen får man ju inte glömma att det är 25% på alla märkes underkläder till och med i morgon så passa på det är ju en del på en 400-600kr bh

Kvällen bjuder på att Mii och Andreas kommer över så det kommer garanterat bli en toppen kväll.

Ja måste även nämna detta när nu kommentera något så svara jag till 99% på alla kommentarer och då i kontentas fältet. Så ni vet det jag vet jag gått in på nån blogg och svarar genom att kommentera ett inlägg dom skrivit men tycker det blir gör kladdigt så svara här på min egen blogg. Så har ni kommenterat får ni kolla om jag svarat nästa gång jag är inne.

Sen en grej till tror ni inte att när jag skulle sätta in Hannibal i buren på vellingeblomman river jag mig på metall kanten i dörren så att säga och får en metall flisa i armen? Det gjorde sjukt ont och var lite svårt att få ut det men det gick ju tillslut :)

Nu är det fläskpankaka som gäller i väntan på Mii och Andreas.

Tänkte att jag skulle ta en perfekt bild på Hannibal men Jonas kom förbi och skrämde iväg han... Så vi fick liksom fixa det med att muta han/dom med godis och det gick väl okej :)

Puss Emma

Fina grejor vi fick för Hannibal var med idag :)

Kvällens mys kläder

Bilden som skulle vara perfekt...

Jonas hjälper till haha

Två fina killar

Blev ingen så perfekt bild men dom ser roliga ut iaf min små <3

Av Emma - 31 augusti 2013 21:06

Fullt upp från morgon till kväll men Gud så kul.

Började med att åka och lämna Hannibal och Jonas på Vellinge blomman. Det gick hur bra som helst. Där fanns även en plats till Oskar så jag åkte och hämtade honom och mamma eller rättare sagt jag och mamma byte av varandra.
När jag dock var påväg till Malmö och nästan var hela vägen hemma kom jag på att jag inte hade hem nycklar så gissa om jag stressade tillbaka och sen till jobb.

Sen har det varit jobb hela dagen vilket har varit kul som alltid. Jag har fixat lite mer vid mina strumpor och det kommer bli skit snyggt när allt ät klart.

Sen får man ju inte glömma att det är 25% på alla märkes underkläder till och med i morgon så passa på det är ju en del på en 400-600kr bh

Kvällen bjuder på att Mii och Andreas kommer över så det kommer garanterat bli en toppen kväll.

Ja måste även nämna detta när nu kommentera något så svara jag till 99% på alla kommentarer och då i kontentas fältet. Så ni vet det jag vet jag gått in på nån blogg och svarar genom att kommentera ett inlägg dom skrivit men tycker det blir gör kladdigt så svara här på min egen blogg. Så har ni kommenterat får ni kolla om jag svarat nästa gång jag är inne.

Sen en grej till tror ni inte att när jag skulle sätta in Hannibal i buren på vellingeblomman river jag mig på metall kanten i dörren så att säga och får en metall flisa i armen? Det gjorde sjukt ont och var lite svårt att få ut det men det gick ju tillslut :)

Nu är det fläskpankaka som gäller i väntan på Mii och Andreas.

Tänkte att jag skulle ta en perfekt bild på Hannibal men Jonas kom förbi och skrämde iväg han... Så vi fick liksom fixa det med att muta han/dom med godis och det gick väl okej :)

Puss Emma

[Bild]

Fina grejor vi fick för Hannibal var med idag :)

[Bild]

[Bild]

Kvällens mys kläder

[Bild]

Bilden som skulle vara perfekt...

[Bild]

Jonas hjälper till haha

[Bild]

Två fina killar

[Bild]

Blev ingen så perfekt bild men dom ser roliga ut iaf min små <3

Av Emma - 31 augusti 2013 10:00

Påväg i bilen ut till vellingeblomman för att lämna av man och katt.
Skånekatten firar 5år denna helgen så vi ska vara med och ställa ut vår lilla Hannibal som då är inte så liten längre utan nästan större än Oskar son är 1år äldre...
Ska bli kul att se och höra hur det går där ute idag. Själv skall man ju jobba hela helgen så för mig blir det bara en snabbis där.
Så har ni inget för er nu i helgen så ta en tur till vellingeblomman njut i några timmar där.

Puss Emma

Hannibal i bilen

Hannibal igår kväll snygg va?

Visst är han söt? Hehe

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards