urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Emma - 13 augusti 2013 10:04

Då min mobil kände för att glida ner från min hand rätt ner i marken med displayn först är jag mobil eller rättare sagt internet lös för tillfället. Fick ju en låne telefon, med knappar, 9 olika grejor i menyn och ingen kamera på så jag är tillbaka ungefär 10år i tiden när det gäller mobilteleutveckligen. menmen jag kan ringa och smsa.


Vi har iaf lagt ut vår lägenhet till försälning och hoppas på att det kommer många som vill ha den när vi ska ja visning. så vi får en budgivning, det är väl det alla hoppas på. Dock är det lite pank då vi inte i närheten har hittat något nytt.... Tyckte det låg ute massvis av 4:or i malmö innan men nä nu gör det inte det. Iaf inte på de områdena vi vill bo på. Vi har iaf breddad våra områden och jag har get mig på vissa men det hjälper ju inte när det inte är några till salu...



Här är iaf länken på våran så dela gäna vidare om ni har någon som går i flyttankar och behöver en 2:a


http://www.bjurfors.se/Bostad/Skane/Malmo/Lindeborg---Producentgatan-11/



Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards