urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Emma - 4 april 2013 15:04

Skulle ha jobbat morgonen idag men fick ta kvällen istället vilket är helt okej:)

Så min promenix med Mia får tages en annan dag.

Efter jobb ska jag hem till mamma och kolla revenge (eller hur det stavas) det är liksom mina torsdagar att kolla det hemma hos mamma.

Sen från det ena till det andra har set att blondinbella blivit påhoppad för hon inte gillar detta med hen och jag måste säga att jag håller med henne fullt ut.
Tjejer är tjejer killar är killar dock kan en kille leka med socker o en tjej leka med bilar. Sen är det väl så att man väljer ju själv vem man vill vara. Bara för att du är tjej behöver du ju inte gilla rosa prinsessor och Barbie men samma ska som kille du behöver inte tycka monster krig och bilar är allt. Men man föds dock som tjej eller kille och inte sen hen. Jag anser att det är inget fel på oss idag och inget på generationerna innan oss så varför då lägga ner en massa tid på skit som är något som gör en människa mer förvirrad?


Puss Emma

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards