urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Emma - 27 mars 2013 20:59

Dagen började med att köra mannen till jobb och sen skulle jag till tandhygnisten o det gick super bra, ska till tandläkaren den 8 för kontroll.

Sen fixade jag lite till fritidskomiten, lappar som skall upp imorgon. Hann även här i mellan ringa chefen på jobb o kolla av lite vad som gäller nu i helgen på jobb :)

Efter detta gick jag hem och kollade på film och sov lite. Har haft ont i mitt huvud sen lördags och varit lite förkyld sen dess så sova gjorde sussen idag och bara slappa. Gick hem till mormor o Bengt och fikade sen dök mamma
upp och vi åkte till rusta o sen hämtade vi upp Jonas på Emporia för att åka hem till mamma o äta våfflor . Sen hem slappat och kollat film( den som gick på dinsney chanal)

Händer nu då? Efterlyst brukar vi kolla på sen ska jag nog läsa lite i min bok. Sen sova för att jobba några timmar i morgon :)

Ni har inte missat att TWILFIT har rea på massa snyggt?

Sen för att inte tala om alla underbart snygga nyheter som kommit in och massa badkläder :)


Händer för er då?

Puss Emma

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards