urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Emma - 26 mars 2013 12:25

Kanske är på blogg humör igen vi få se hur länge det håller i sig. Har ju inte alls bloggat så mycket sedan bröllopet det sjuka är att snart har jag varit fru i 2 månader.

Dock började ju inte livet som fru jätte kul då Jonas underbara mormor dog 18 dagar efter bröllopet. Så förra söndagen åkte vi upp till Stockholm i ett par dagar dör för att gå på begravning. Dock var det en jätte fin begravning och man fick ju träffa släckten igen dock inte under dom omständigheterna man äskat men så är livets gång tyvärr.

Vi har ju även fått alla våra bröllops bilder, tänkte lägga upp några favoriter här på bloggen sen och sen blir det lite i en map på fejjan. Då jag känner att alla bilder behöver inte alla se. Lägger dock inte ut några bilder fråns det att våra tackkort är skickade. Så kanske i början av nästa vecka.

Bloggen innan har handlat mycket om bröllopet vilket de då självklart inte kommer göra nu. Då jag brinner väldigt mycket för mitt jobb så kommer jag blogga en hel del om TWILFIT sen vet jag att vissa tycker jag gör rena reklam inlägg men det är för jag tycker att TWILFIT har super bra produker både i sitt eget märke och i de andra märkena dom jobba med. Men jag ska försöka att blogga om annat med. Mitt liv som fru och vad som händer i de livet. Sen kommer jag inte blogga om allt utan det finns ett privat liv med. Så bara för att jag skriver mycket i bloggen säger inte det att jag skriver allt i den men mycket ja.

Hur ser livet ut som fru nu då? Jo det rullar på som innan och en fråga jag fått mycket är hur känns det att vara fru och den ska jag besvara nu.

Som innan, och det är väl så det ska kännas? Det ska väl inte vara någon skillnad på om man är gift eller inte det ska ju vara samma sak. Dock är det lite svårt att säga man o inte sambo och sen är det ju efternamnet men det är lättare än vad jag trodde det skulle göra. Det som är lite jobbigt nu om man ska komma på något det är att alla kort medlemskap pass körkort med mera som måste bytas ut. Sen är det ju vissa företag som inte fattar att man bytar namn men det är ju för att dom är tröga.

Nä nu blir det att köra mamma sen hem till mormor och Bengt för lite fika.


Hur ser eran dag ut?

Puss Emma

Bjuder på en bild från bröllopet

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards