urenbrudssynvinkel

Alla inlägg under maj 2013

Av Emma - 9 maj 2013 14:08

Idag är det jobba för hela slanten som
Gäller. Sen efter jobb blir det promenix med Mia.

Dagen började med en god mysig frulle med mannen inte ofta det händer då vi jobbar så olika men det är alltid lika mysigt när det händer. Sen fixade vi lunchlåda till idag god lax grönsaker och bulger och säger bara mums bad gott.

Innan frukosten hann jag prata med S, alltid lika trevligt att prata med henne. Blev iaf bestämt Att jag ska passa Pontus innan jag börjar jobba imorgon så det blir mysigt. Sen kom jag på att Jonas med är ledig imorgon då det blir en toppen dag.

Vad händer annars då? Vi har hittat em lägenhet som vi vill ha men ska prata med banken och lite så sen måste vi sälja vår egen med. Sen å andra sidan visst jag vill jätte gärna ha den vi kollat på men får vi inte den var det ej meningen då kommer det komma något bättre.

Bilderna min mat och tyget på min klänning idag


Puss Emma

Av Emma - 8 maj 2013 13:23

Ny dag nya tag.

Skulle träffat Emelie idag men blev jobb för min del i stället.

Så jobb hela dagen sen är det styrelsemöte ikväll och efter det upp till stan för att träffa Mia och Jessica tror det var någon mer som skulle dit men kommer ej ihåg vem. I vilket fall som ska vi ses för att Jessica fyllt år och det behöver ju firas lite om inte så är det en helt prefekt anledning och träffas har blivit lite dåligt med det den sista tiden.

Som jag skrev så jobb hela dagen idag. Ni missar inte att vara ute i god tid och shoppa bikini snart är sommaren här på allvar och då tar ju allt man vill ha slut.

Vi har fått in en sjukt snygg grön bikini som jag är grymt sugen på men när jag i förgår kollade igenom vad jag hade för badkläder insåg jag att jag behöver ingen ny men hade gärna velat ha en men ja får bli den snygga tunikan i grönt istället.

För övrigt liknar jag ett troll idag då jag tyckte det verkade smart att låta mitt hår självtorka. Smart nej inte alls så får hoppas jag hinner hem och fixa till det lite idag innan man ska iväg.

Vad hände mer igår då? Vi fick värderat vår lägenhet så man är ju om man ska sälja eller ej men blir väl så antar jag. Vi har ju hittat en lägenhet i Limhamn som vi gärna vill ha men får vi inte den finns det ju annat till oss. Sen böev det att gå ut en runda med oskar. alltid lika kul när han är ute. Efter det blev det en runda till Skurup och sen hem och sova. Dock tyckte våra kära katter att dom skulle bråka massa inatt så man har ju halv sovit för att inte tala om du mycket det regnade och åska men det är ku dock mysigt att ligga och lyssna på.

Nej nu är lunchen slut

Puss Emma

Av Emma - 7 maj 2013 19:05

Skriva av mig lite snabbt.
För 9år sen efter en tids sjukdom somnade min underbara morfar in alldeles för tidigt. En del tycker det känns som igår en annan del som det var evigheter sen. Dock finns han alltid med i ens tänkar.

Idag fick min lilla söta fågel Nicke somna in efter en tids sjukdom även han alldeles för ung.

Varför är det så många djur som människor som måste lämna oss förtidigt?
Livet är orättvist och jag hoppas det dröjer länge innan man ska behöva uppleva att någon dött.

Med Nicke idag är detta 3 dödsfallet på mindre än ett år då är 2 av dom människor som man önskar skulle finns kvar men som lämnade av samma anledning som morfar.

Cancer fuck den sjukdomen den är allt utom rättvis.

Puss Emma

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards