urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Emma - 20 maj 2013 10:01

Ny vecka nya tag

Veckan som gick bestod av en hel del jobb. Vilket var super kul som alltid.
Helgen bjöd på jobb god mat trevliga vänner ESC och givetvis hockeVM igår. Riktigt härlig helg.

Denna veckan ska jag knappt jobba. Så är ledig massa hut det nu ska gå. Men i vilket fall som så ska jag träffa Anna och Alicia idag i morgon ska jag träffa Mia som jag skulle träffat igår men ja jag som kluddade till det. Till helgen blir det att träffa lite gamla klasskamrater vilket kommer bli super kul och innan jag träffar dom på lördagen drar jag o Mia till Danmark och letar klänningar till bröllopet Mia ska på och till dopet jag ska på i sommar. Vi hade ingen tur alls när vi letade här hemma så håll tummarna på att vi har bättre tur där.

Någon som har bra tips på vad det finns snygga klänningar i Danmark? Köpenhamn då vill säga.
Som funkar till de tillfällena dom skall vara till.

Vi kom även fram till sist att det var lättare att hitta klänningar för typ 5 år sen dock kom vi på att vi hade inte lika höga krav då. Nu får dom inte vara förkorta vilket jag inte brydde mig om då, urringning skall vara lämplig så helst lite täckande vilket jag absolut inte brydde mig om då. Färgen måste vara rätt det har jag alltid brytt mig om, sen ska det inte vara en festklänning

Lägger till lite bilder på urringning son ej är lämplig och längd som ej är lämplig dock den sista bilden är båda lämpliga

Puss Emma

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards