urenbrudssynvinkel

Direktlänk till inlägg 24 maj 2013

Hundvagn?

Av Emma - 24 maj 2013 09:30

Då ska man iväg och fixa sina naglar nu. Efter det blir det en runda på stan och sen blir det jobb. Full dag med massa kul.

Imorgon bär det av till Danmark med Mia och på kvällen träffa gamla klasskompisar så det kommer bli en toppen dag imorgon med.
Så håll tummarna på att jag hittar en klänning imorgon. Dock har jag ju lite tid till på mig men ändå.


Om jag ska komma på något negativt så bortsändes min pollenallergi, någon?

Sen får jag passa på att skriva Grattis till min svärfar som fyller år idag :)

Igår var det jobb som gällde typ en snabbis på förmiddagen. Sen var Bengt så snäll o hämtade mig sen efter det blev det fika hos mormor o Bengt. Hem fixa lite sen till mamma och vi körde till Laila och där blev det massa god ost och kex. Hem städa källaren. Sen hem till mamma med båda katterna då Oskar satt nästan o skrek för han ville med och ja självklart får min lilla katt följa med då. Dock hade jag bestämt sen innan att dom skulle bada igår så Hannibal fick snällt följa med och jag duschade båda katterna hemma hos mamma vilket jag är så stolt över att jag klarade skälv annars brukar alltid Jonas och jag göra det ihop. Men det gick ändå helt okej.

När vi var på väg till mamma med bur och allt insåg jag hur jobbig kärran är vi kör dom på då den är för låg och så man knäker typ ryggen så jag funderar allvarligt på att köpa en hund vagn. Då vi har med oss katterna en hel del när vi ska till mamma eller mormor så känner jag att det lätt hade varit värt det istället för allt pengar man lägger på burar och kärror för att göra det lättare sen jag det kanske är löjligt och överdrivet men det underlättar sjukt mycket. Sen är dom kanske lite dyra
Men som sagt om man lägger ihop alla pengar vi lagt på burar o kärror är vi lätt uppe i de 2200kr som en sån vagn kostar.

Det blev ett långt inlägg idag men i vilket fall som så bjuder jag på en bild på en vagn o en trisslott

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 11 september 2013 22:45

Ni missar inte min nya blogg på www.urenbrudssynvinkel.spotlife.se ...

Av Emma - 10 september 2013 18:28

Jobbigt ja men så är det http://urenbrudssynvinkel.spotlife.se/ Bloggar på den adressen från nu så kolla in bloggen där istället Puss emma ...

Av Emma - 9 september 2013 19:17


Oskar är poppis 5min på instagram och 62 gilla på bilen inte illa alls. ...

Av Emma - 9 september 2013 16:28


Ligger här hemma i soffan har mest sovit hela dagen och hostat.... Har iaf fått diskmaskinen inkopplad vilket var på tiden. Förhoppningsvis blir jag frisk snabbt. Längesen jag var såhär sjuk... Men massa vila och Alvedon så är man förhoppningsvis...

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards