urenbrudssynvinkel

Direktlänk till inlägg 7 april 2013

Fullt ös

Av Emma - 7 april 2013 23:22

Japp fullt ös hela helgen jobb styrelse grejor att fixa middag i Skurup möblerat i fixat här hemma och har även hunnit mysa med mannen o våra underbara katter.


Och ni som känner mig tänker säker möblerat igen ge er. Haha nej jag ger mig inte. Nu har vi iaf bord i köket igen diskmaskinen står i köket och flinar åt oss( den är ej på plats eller inklppplad) mim byrå som stod i sovrummet står nu skit snyggt i hallen spegeln som stod i hallen är i sovrummet kistan som stod i köket står i vardagsrummet även barskåpet är i vardagsrummet nu. Och tro det eller ej men jag har satt upp nya gardiner ( för er som inte känner mig, jag gillar inte gardiner inte min stil tycker det är jätte fint hos andra men ej hos mig/oss samma sak gäller mattor då därför har vi inte en matta på våra golv det är äckliga skit samlare o man kan halka på dom, men även mattor är fina hos andra så länge jag slipper städa dom) o ska borra upp gardinstänger på de platser som ej har gardinstänger imorgon. Gardiner är vuxenpoäng delux enligt mig dom dammar man matte byta ut dom och man behöver strycka dom dock är det ju ändå ganska snyggt. I vilket fall som helst så får ni bild bevisen i morgon.

Men men imorgon är man ledig dock ska jag till tandläkaren mindre kul dock bara en kontroll så det går säkert bra hoppas jag på.

Från det ena till det andra någon dom har någon bra idé på var man kan sälja kläder eller något tips på någon loppis man kan stå på? Jag har överdrivet med kläder jag ej använder vissa av klädena är knappt använda o jag känner att ge bort så mycket kläder nej det finna gränser det är på tok för mycket att bara ge bort då det är flera kassar o kartonger. Men som sagt har ni några tips så kom gärna med dom dock inte sälja på nätet då måste det bilder på allt o så mycket jobb det blir då nej tack. Eller man kanske ska ha lite loppis hemma tar ju bara symbolisk summa för grejorna så. Hmm får tänka på detta.

God natt från mig

Puss Emma

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Emma - 11 september 2013 22:45

Ni missar inte min nya blogg på www.urenbrudssynvinkel.spotlife.se ...

Av Emma - 10 september 2013 18:28

Jobbigt ja men så är det http://urenbrudssynvinkel.spotlife.se/ Bloggar på den adressen från nu så kolla in bloggen där istället Puss emma ...

Av Emma - 9 september 2013 19:17


Oskar är poppis 5min på instagram och 62 gilla på bilen inte illa alls. ...

Av Emma - 9 september 2013 16:28


Ligger här hemma i soffan har mest sovit hela dagen och hostat.... Har iaf fått diskmaskinen inkopplad vilket var på tiden. Förhoppningsvis blir jag frisk snabbt. Längesen jag var såhär sjuk... Men massa vila och Alvedon så är man förhoppningsvis...

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards