urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Emma - 14 juli 2012 11:38

Igår var vi hos några vänner på deras gård och åt middag och pratade missar slit :) super trevligt. Dom hade inte fått svar the date så visade dom de med. Även två andra vänner var hemma hos dom som heller inte fått se save the date innan så visade även dom de. Dock tror vi inte att dom fattde att de var typ en inbjudan. Menmen så jag har sänt i väg ett sms och berättat de för dom :p idag blir de kalas i Skurups så skall bege oss dit till två tiden. Dock har jag mega ont i huvudet så hoppas att de går över. Eller att vädert brakar loss och de blir åska och ösregn för de är antagligen därför skallen gör ont är mega känslig för hur väder är får ont i mina knät leder och huvudet som en annan 90åring Menmen har alltid fått ont i mina knä när vädert spökar så vara inte lägga till handleder och huvud på de?. Heheh nej gud vad jag låter bitter. Jonas föräldrar och sytrra kommer ner till Malmö idag för att stanna här ner en veckan tid så de ska bli trevligt vi kan ju hoppas på fint väder så dom får känna på dom härliga skånska stränderna. Sn blir de lite födelsedags firade med i veckan. Jonas blir 25 på fredag så skall utboch äte middag den dagen och på tisdagen blir de att gå på stand up på kallbadhuset. Så de kommer blir super kul :) och jag var så tråkig och fantasi lös att han få samma sak. Av mig när han fyller 25. Sojan fick av han en tatueringmså till hörnsten när de inte är bad väder ska vi båda tatuera oss igen. Jag har ju då inte fått mina tummar lösa att gå och göra de än så jag kör de ett år efter jag fyllt 25 hahah. Men denna gången blir de en cupcake med hjärtern i tror jag eller ett hjärta på min fot vi får se kankse kan få gjort båda :D sen efter femkamp jag icke göra fler fråns den dagen man har barn då vill jag ha deras namn tror jag :) nej detta var ett inlägg om nästan allt utom bröllop med de var urenbrudssynvinkel ;) puss Emma

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards