urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Emma - 11 juli 2012 12:01

Känns som mycket har hänt sen jag sit bloggade :) jag har varit på bröllop gånger två. Ett på Lidingö som var lite lantligt och enkelt men ett fint bröllop mysigt i en lada och lite så :) kom ju fram till en del grejor då. Som att foto sker innan vi skall vigas de var nog mest de jag kände när vi var där :) sen hade dom fina sopbubblor och de blir ju super bra bilder med bubblor så de kommer även vi ha. Dock hade vi bestämmt de innan man ändå :) sen när vi kom till bords så hade dom gjort små papperloppor till alla där det stod om dina bordsgrannar vilket var en super bra ide :) de gjorde att man hade en del att borta om och de var inte så att man letade samtalsämnet utan. De flöt på. Sen i lördags var jag på ett först var vi i kyrkan. Denna bruden hade sytt sin klänning själv och näbbets och sina tärnors klänningar och dom var jätte fina alla. De var meningen att vi bara skulle vara i kyrkan men på kvällen fick jag ett samtal om att tårtan inte var som den skulle. (gjorde deras bröllopstårta) så jag mamma och Jonas åkte dit och fixade den och stannade även kvar en stund då de var mammas kompisar dotter som gifte sig och min barndoms kompis:) men tillbaka till tårtan. De var inte så hemst som de lät utan de var att vädert är skit som vi alla vet just nu och vad händer då men tårtorna jo dom blir extra fuktiga och börjar ringa om du har sugerpaste på dom. Men som sagt ingen större skada skedd utan de flöt på att fixa dom och så :) när vi var på den festen så kom jag och ,bruden att prata om under kjolar och jag frågade ju var hon hade köpt sin, då jag själv behöver en. Vad hon snällt svara med du kan låna min jag behöver ju inte den längre och jag tog med den hem :) och har provat den med min klänning och de blev perfekt :) så där var en sak till att ta bort från listan så tack Madde för den hjälpen :) sen för någon dag sen var jag nere på trädgårdspaletten och frågade lite om brudbuketten vad de finns för blommer och så när man ska gifta sig. Jag hade redan bestämmt sen innan att jag vill ha brudslöja och sen en blå blomma så de blir anemoner i brudbuketten :) så en sak till som är bestämmt skönt :) sen så skall de börjas med inbjudningskorten nu i dagarna hade jag tänkt då de är en hel del som skall göras. De är ju En del som är bjudna ;) så nu går vi vidare vi har ju detta med träningen med som för tillfälligt inte alls går men jag ska se till att ta mig själv i kragen och träna igen. Men nyår bättre äter bättre och ja allt. Men trots att jag slarvat en del med träningen så sitter brudklänningen bättre och bättre för varje gång jag tar den på mig ;) så de är sjukt nice :) till nästa sak har j tyvärr inte hunnit träffa varken Sanna eller Vivan på väldigt länge men. Mia träffade jag för någon dag sen men så kan de vara man har fullt upp :) men hoppas på en dejt med er snart :) sen nu på lördag kommer de blivande svärföräldrarna ner och Jonas syrra så de lär väl bli en del bröllopsprat den veckan :) puss Emma

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards