urenbrudssynvinkel

Alla inlägg den 3 september 2013

Av Emma - 3 september 2013 18:34

Blev ingen visning vilket ge mig grymt irriterad på mäklarna som envisas med bokad visning. Menmen jag kan inte göra något åt det.

Har iaf hängt med Anna och lisi hela dagen vilket har varit jätte kul och mysigt. Började med en runda på triangeln sen blev det en tur till Ikea :) och där shoppade jag los på lite flera burkar att ha äppelmos i.

Jag som trodde jag skulle på styrelsemöte ikväll hade fel. Det är inte fråns nästa vecka. Så kan det varA.
Bjudet på lite bilder från dagen.

Av Emma - 3 september 2013 11:40

När man inte jobbar kör man myskläder eller iaf idag. Ett av de bästa köpen på hela sommaren. Och då till halva rea priset på #stadium
Hannibal vill med visa upp sig idag så här är en bild på han :)

Sen fråga till er snäll alla som
Läser svara vad går ni på öppen eller stängd visning?

Puss Emma

[Bild]

Av Emma - 3 september 2013 10:12

Då har vi förhoppningsvis visning på lägenheten idag.
Så nu är det att städa lite och fixa här hemma. Sen skall jag till Anna och Alicia och vi får sr vadd det bjudet på. Vi skulle till skogen men blev tyvärr inställt för det blev lite problem med bil.

Menmen så är det. Det är ju ganska varmt ute idag vilket mest gör mig deppig då jag vill ha riktig höst. Som jag skrev igår massa fina färger och en härlig doft.

Jag gjorde äpplemos igår så det blir en skål sånt med mjölk i till frulle. Jag tyckte första omgången blev liter för söt andra omgången bättre men ändå inte helt 100 fortfarande lite för sött. Men kokar nog en ny omgång imorgon.

En av mina nya favorit tidningar är gods och gårdar. För mig hade det varit en dröm att bo på ett gods eller herrgård eller liknade. All historia som
Finns där och alla fina möbler( då förutsätter jag att fet finns en del kvar) det hade verkligen varit toppen och i trädgården driva ett litet café.

Hur går det för oss själv med lägenhets sökandet? Jo bra vi har ju hittat en vi vill ha men så länge denna inte blir såld kan vi inte göra så mycket.

Puss Emma

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards