urenbrudssynvinkel

Direktlänk till inlägg 18 februari 2013

Utmaningsfrågor

Av Emma - 18 februari 2013 11:20

Utmaningsfrågor

Jag har antagit utmaningen från www.lamadjur.blogg.se och ska svara på lite frågor om mig själv. Dock inga svåra frågor.
 
 
Vad heter du? Emma Karolina Ernemar
 
Vem fick du dessa frågor av? Lisa
 
 
Hur gammal är du? 26 men blir ju 27 ihöst
 
Är du romantisk? Haha, nej, kan ju få för mig att förska men min man vinner med hästlängder
 
Hur lång är du? 176 cm
 
Vilken ögonfärg har du? Blågröna
 
Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar som typ inte funkar, använder mig av min ipad eller mammas data
 
Vilka städer har du bott i? Malmö, Kristanstad, och Skurup (dock är skurup ingen stad men ändå) 
 
Tycker du om kaffe?Japp.
 
Tycker du om att mysa/kela? Ja
 
Kan du några andra språk än svenska? Engelska 
 
Har du någonsin åkt ambulans? Nix, är bättre att köra själv eller be någon annan köra en till aktuen istället för att slösa på ambulanser 
 
Vad har du för ringsignal? Låter som en telefon
 
Vad har du för bakgrundsbild på mobilen? Den ena är på mig och katten oskar och den andra på sötaste guddottern Alicia
 
Kan du byta olja på bilen? Nej, kankse om jag hade haft en bruksanvisning
 
Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej bara pakeringsböter
 
Vad är det bästa som hänt dig? Att gifta mig är en av sakerna kan komma på massor
 
Vad är det värsta som hänt dig? Detär nog när man har vinterkräksjukan det önskar jag inte min västa ovän
 
Har du varit med i tidningen? Japp, några gånger, i artiklar om konditoriet till födelsedagar
 
Har du någon piercing? Nej.
 
Civilstånd? Gift
 
Hur bor du? Bostadsrätt.
 
Vilket är ditt drömjobb? Jobbar som säljar och det är ett av mina dröm jobb det andra är att driva mitt eget igen så känner mig väldigt nöjd med jobbvalet
 
Vad har du haft för husdjur?Undulat fia,musse,mimmi,oskar och Nicke(som bor hemma hos mormor och bengt) Nymfparakit gojan och sigge. Och har just nu katterna Oskar och Hanniball 
 
Vad arbetar du med idag? Säljare på www.twilfit.se
 
Kan du åka slalom? Nej, har aldig åkt skidor
 
Vad har du för utbildning? 3årig bageri/konditori och gesällbrev inom detta. Har även gått på Handels Collage och har den utbildningen där
 
Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Min rumpa. dock, kankse inte kroppsdel så men mitt hår
 
Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Min mage
 
Vem vill du ska svara på dessa frågor? Andrea http://nuttegulle.blogg.se/ och Sanna www.sannixen.bloggplatsen.se
 
 
 
Puss emma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 11 september 2013 22:45

Ni missar inte min nya blogg på www.urenbrudssynvinkel.spotlife.se ...

Av Emma - 10 september 2013 18:28

Jobbigt ja men så är det http://urenbrudssynvinkel.spotlife.se/ Bloggar på den adressen från nu så kolla in bloggen där istället Puss emma ...

Av Emma - 9 september 2013 19:17


Oskar är poppis 5min på instagram och 62 gilla på bilen inte illa alls. ...

Av Emma - 9 september 2013 16:28


Ligger här hemma i soffan har mest sovit hela dagen och hostat.... Har iaf fått diskmaskinen inkopplad vilket var på tiden. Förhoppningsvis blir jag frisk snabbt. Längesen jag var såhär sjuk... Men massa vila och Alvedon så är man förhoppningsvis...

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards