urenbrudssynvinkel

Direktlänk till inlägg 23 januari 2013

Dagens olyckor

Av Emma - 23 januari 2013 22:40

Började med att jag satt och höll på att tälja och kniven satte sig i två fingrar var av den ena gjorde riktigt ont och blodet sprutade. Ni som känner mig vet hur otrolig löjlig och rädd jag. Är för blod nålar sår ja allt sånt skit. Så jag ut i köketspolade med kalt vatten inser att allt snurrar in i vardagsrummet satte mig ner och Jonas kom med plåster när plåstret nästan är på skakar jag så sjukt mycket att Jonas har svårt att sätt dit ett plåster och när han väl fick dit plåster grät jag i panik och tyckte väldigt synd om mig själv för tänk om det är så djupt att jag måste sy och ner till vårdcentralen det går ju inte och när jag tänker på detta inser jag att det snurrar ännu mer i mitt huvud så jag måste ligga ner för att inte ramla ihop. Så Jonas hjälper mig i i sängen där jag fortfarande snyftar i panik håller finger hög och hoppas på att allt ska sluta snurra. Är jag löjlig eller vad?

Sen har jag hunnit med en snabb runda till mobilia för att köpa tejp så mamma kunde tejpa finget och nej det var inte så djupt men hemskt enligt mig iaf. Hann även in på hm och fick tag på lite typ päls till tjejerna till nästa lördag.

Efter det till Skurup och pröva Teas klänning vilket gick super bra och sen hem. Nu äl hemma så håller vi på att lägg in tvätt i garderoben och jag var klar så låg på sängen med mobilen i handen och tappar den rätt ner på okbent i huvudet vilket gör sjukt ont förre som inte vet det så nu håller vi tummarna på att jag slipper blåmärke.

Vad dra vi för slutsatser av detta då? Jo jag borde vara inlåst till nästa lördag så inget händer.

Sen till en av de grejorna jag skrev igår. Jag har fått en ny tjänst eller rättare sagt 3 timmar mer iveckan och kommer byta butik och börja jobba på stora nygatan istället. Vilket ska bli jätte kul dock känns det jättetråkigt att inte vara kvar på mobilia(mobilia är alltid mobilia för mig) men ja så är det, men jag ser fram emot att vara uppe i stan och jobba och det kommer bli super bra :) när jag börjar uppe i stan vet jag inte än.
Sen måste jag ju även skriva tack till kunderna jag fick en cdskiva av, jätte snäll och sånt uppskattas :)

Nej nu ska jag tycka synd om min fingrar och kind och äta glass :)

Puss Emma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 11 september 2013 22:45

Ni missar inte min nya blogg på www.urenbrudssynvinkel.spotlife.se ...

Av Emma - 10 september 2013 18:28

Jobbigt ja men så är det http://urenbrudssynvinkel.spotlife.se/ Bloggar på den adressen från nu så kolla in bloggen där istället Puss emma ...

Av Emma - 9 september 2013 19:17


Oskar är poppis 5min på instagram och 62 gilla på bilen inte illa alls. ...

Av Emma - 9 september 2013 16:28


Ligger här hemma i soffan har mest sovit hela dagen och hostat.... Har iaf fått diskmaskinen inkopplad vilket var på tiden. Förhoppningsvis blir jag frisk snabbt. Längesen jag var såhär sjuk... Men massa vila och Alvedon så är man förhoppningsvis...

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards