urenbrudssynvinkel

Direktlänk till inlägg 8 januari 2013

Dagen igår =)

Av Emma - 8 januari 2013 11:03

Dagen igår gav en hel del.


Började med att boka om frisörtiden och en tid för provuppstättning

Sen stoff och stil för att hitta nytt band till klänningen

Sen till mobilia för att köpa underkläder till klänningen och givetvis inne på jobb då så det blev en chantelle bh och hanky panky trosor

Efter de fixade vi ett band till klänningen i sy affären på mobilia dom hade ett som var perfekt =)

Där efter ut till rosengård center och köpa kostym till Alvin

Där ifrån till gamla cinderella (vid hansa) för att lämna in klänningen och få bandet om sytt en hake fäst och upphägning till släpet.

Sen en snabbis inne på hansa och en på banken.

Där efter var det dags för lite näring så en macka från expressohouse och en dricka.

Efter detta bar det av till martin olsson för att handla lite godis och grejorna till tårtan och massa choklad.

Där ifrån till Ö&B (toftanäs) för att handla allt till toalettkorgarna

Sen till Emporia för att köpa skor till Elin Alvin Och Tea

Där ifrån till västa ingelstad för att prova kostymerna på Alvin

Sen hem till Momor och Bengt för att lämna bilen och fick lite mat där

Sen hem och fixa lite  med festhäftet


Lite lätt sammanfattning om går dagen. Tyvärr har jag lyckas åka på magkartarr visst jag har ju känt av det några dagar till och från men tänkt att de blir bra. Så fel jag hade, har inte lyckats sova speciellt mycket i natt för jag haft så himla ont. Menmen det går över och det är bara att tänka på vad jag äter dricker och gör.


Sen ovan på det kräkte katten oskar i morse så vi måste hålla koll på han, då han är en sån katt som inte kräker hårbollar utan bara kräker när han äter någon olämpligt eller blivit förgiftad.


Vad bjuder denna dagen på då?

Jobb för hela slanten vilket ska bli jätte kul =)




Ska dock klippa av banden på bh:n hur bra det nu känns men den äår ju så sjukt snygg under klänningen =)




puss Emma




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 11 september 2013 22:45

Ni missar inte min nya blogg på www.urenbrudssynvinkel.spotlife.se ...

Av Emma - 10 september 2013 18:28

Jobbigt ja men så är det http://urenbrudssynvinkel.spotlife.se/ Bloggar på den adressen från nu så kolla in bloggen där istället Puss emma ...

Av Emma - 9 september 2013 19:17


Oskar är poppis 5min på instagram och 62 gilla på bilen inte illa alls. ...

Av Emma - 9 september 2013 16:28


Ligger här hemma i soffan har mest sovit hela dagen och hostat.... Har iaf fått diskmaskinen inkopplad vilket var på tiden. Förhoppningsvis blir jag frisk snabbt. Längesen jag var såhär sjuk... Men massa vila och Alvedon så är man förhoppningsvis...

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards