urenbrudssynvinkel

Direktlänk till inlägg 1 februari 2012

Lokal, träning, planering =)

Av Emma - 1 februari 2012 21:18

Då har man tränat idag. Och de är så skönt att få träna att man hittat tillbaka till att träna mint en gång i veckan helst vill jag få in tre dagar i veckan men ja de är lite dumt med tiderna på passen. Men har ju redan denna veckan tränat tre pass så vi får väl se om jag hinner ett till eller om de blir nya pass nästa vecka =) Känner att jag ahde velat ha ett pass till helegn men blivande svärmor kommer ju ner och jag umgås ju hellre med henne än åker och träna. Då vi inte träffar Jonas föräldrar så mycket så får man ju passa på =) 


Jonas ha bokat lokalen idag. Så de är med fixat =) Så skönt ju mer man får gjort nu u mer kan man ju njuta hela tiden känns de som =) Och planering är de som är a och o allt måste ju planeras elnilgt mig så att inga fel uppstår dock kan ju fel ändå uppstå men ja då har man iaf gjort vad man kan för att de inte skulle hända =)


Träffade ju även Vivan idag men blev inte jätte mycket bröllopsprat men lite =) Men dock var de super kul att träffa henne och lille Elin.


Fick en allt om bröllop special härom dagen och igår kväll kollade jag och jonas igenom hela den och gick igenom lite med budget och så  som stod i den tidningen hur mycket vi kan tänka oss lägga på var grej och lite sånrt =) Dock står jag fortfarande fast vid att ju billigare desto bättre =)


Puss

Emma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 11 september 2013 22:45

Ni missar inte min nya blogg på www.urenbrudssynvinkel.spotlife.se ...

Av Emma - 10 september 2013 18:28

Jobbigt ja men så är det http://urenbrudssynvinkel.spotlife.se/ Bloggar på den adressen från nu så kolla in bloggen där istället Puss emma ...

Av Emma - 9 september 2013 19:17


Oskar är poppis 5min på instagram och 62 gilla på bilen inte illa alls. ...

Av Emma - 9 september 2013 16:28


Ligger här hemma i soffan har mest sovit hela dagen och hostat.... Har iaf fått diskmaskinen inkopplad vilket var på tiden. Förhoppningsvis blir jag frisk snabbt. Längesen jag var såhär sjuk... Men massa vila och Alvedon så är man förhoppningsvis...

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Ovido - Quiz & Flashcards