urenbrudssynvinkel

Direktlänk till inlägg 6 juli 2013

Mygg,film, hotellrum

Av Emma - 6 juli 2013 18:13

Mitt nöje på rummet innan Jonas kommit upp duscha göra vid sig sen på med tven och till det blir det några chips choklad vatten och smörja benen med myggmedel. Myggmedlet ska göra så beten lägger sig men vet i tusen om dom gör det. Men bättre än inget. Men gissa om jag stör mig att jag ej fick med mig salva hemifrån, men nästa gång vet jag prio ett på min pack lista slava mot mygg. Så bara för att gnälla lite till på dom jävla myggen kan jag ju berätta att jag har fått ett i min panna så det ser ut som det ska växa ut ett horn, tröstar mig dock med att det såg hjärtformat ut innan så hade det varit djävulskhorn hade jag varit snäll. Sen tillägger jag att jag är upp i 30bet


Som jag skrev kollar vi på tv på rummet vilket är ganska mysigt. Vi har set en film om dagen ca sen vi kom hit och övervägande har varit bra. Nu tänker ni säkert ligga på rummet när man är utomlands o kolla film. Mitt svar på detta japp det är sjukt mysigt man slappar efter att varit i solen hela dagen och istället för att sova kollar vi film. Man lägger ju inte sig fråns ett två ich är uppe typ åtta varje dag så man måste ju vila.

Imorgon blir det promenix på stranden har jag Jonas o Camilla bestämt. Tea och Micke skulle bara kvar vid poolen tror jag. Dom ville inte gå. Men både jag o Camilla känner oss rastlösa i benen så vi måste promenixa imorgon.


Hur blir det ikväll då? Middag här på hotellet, vi får väl se om det är något gott att välja på? Eller ja något är där ju. Sen blir det antingen att träffa Danne o Linda om dom kommer hit annars blir det häng på hotellet med kortspel o så.


Har börjat längs efter svensk mat i dag satt vi och pratade pålägg och sånt. Kan ju säga att jag är mer kräsen än vad jag själv trodde när det gäller mat. Igår när vi åt fick jag smaka en bit önerkebab (eller vad det heter) av Tea och tänkte detta var gott lägger upp på tallriken börjar äta och jag trodde jag skulle spy så sjukt äckligt det värsta var att det luktade örk eller dött djur eller en riktigt illa luktande fis jag vet inte men aldrig mer vet jag. Hade jag aptit efter detta? Nej det sluttade med pommes o ketchup. Som jag mer eller minde tvingade i mig då jag var tvungen att äta något.


Nästa fråga jag ställer mig. Som jag själv är stolt över jag har inte direkt bränt mig, lite på brösten men inget som gör så ont. Alla dom andra fjällar, trots att dom varit noga med solskydd. Peppar peppar fjällar ej jag :)

Lång inlägg om mest ingenting

Bjuder på lite bilder
Kimono #twilfit
Har ni fresten set hur blont mitt hår är?
Även på kvällen #kläder #skor och #klänningen är från #twilfit

Sen glöm inte följa mig på Instagram urenbrudssynvinkel


Puss Emma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 11 september 2013 22:45

Ni missar inte min nya blogg på www.urenbrudssynvinkel.spotlife.se ...

Av Emma - 10 september 2013 18:28

Jobbigt ja men så är det http://urenbrudssynvinkel.spotlife.se/ Bloggar på den adressen från nu så kolla in bloggen där istället Puss emma ...

Av Emma - 9 september 2013 19:17


Oskar är poppis 5min på instagram och 62 gilla på bilen inte illa alls. ...

Av Emma - 9 september 2013 16:28


Ligger här hemma i soffan har mest sovit hela dagen och hostat.... Har iaf fått diskmaskinen inkopplad vilket var på tiden. Förhoppningsvis blir jag frisk snabbt. Längesen jag var såhär sjuk... Men massa vila och Alvedon så är man förhoppningsvis...

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Skapa flashcards