urenbrudssynvinkel

Direktlänk till inlägg 27 juni 2013

Bröllopsfotograf

Av Emma - 27 juni 2013 22:23

Måste ju bara länka till www.scottvance.se  som var våran #bröllopsfotograf. Satt just nu och kollade lite på #bilderna och säger bara vilket #fotograf är så himla nöjd med han. Fina bilder, han var med hela dagen utan att man märkte att han var med. Han fick alla på festen att le och många som set bilderna av våra gäster tyckte han var super duktig och han fångade #ögonblicken. Så vill ni kolla in fina #bröllopsbilder så kom ihåg namnet #scottvance


Här är lite av våra #fina #bilder

En av min egna favortier ävens jonas

   

Älskade mormor och Bengt. Visst är bilden underbar??




Fina bästa vännen  Mia och underbara brosdottern Elin konsentration på hög nivå


 


Fina Danne och Linda Visst är det ett vackert foto?


   

Även detta på Charlotte och bestmannen Gustav (han fångar ögonblicken)


 


Vi nygifta och lyckliga underbart med svart och vit



  

Detaljer är så kul och ger så fina bilder, ni ser inget blått på mig men naglarna var blåa =)



Älskar denna bilden. Kuol fakta om den. På tågen på stationen står det Stockhom -Malmö och för dom som känner oss vet ju att Jonas är från männisobyn så det var lite kul iaf =)



    


Mitt släpp ser inte jätte långt ut men det var det tyckte jag iaf och även denna bild är sååå fin


Puss Emma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 11 september 2013 22:45

Ni missar inte min nya blogg på www.urenbrudssynvinkel.spotlife.se ...

Av Emma - 10 september 2013 18:28

Jobbigt ja men så är det http://urenbrudssynvinkel.spotlife.se/ Bloggar på den adressen från nu så kolla in bloggen där istället Puss emma ...

Av Emma - 9 september 2013 19:17


Oskar är poppis 5min på instagram och 62 gilla på bilen inte illa alls. ...

Av Emma - 9 september 2013 16:28


Ligger här hemma i soffan har mest sovit hela dagen och hostat.... Har iaf fått diskmaskinen inkopplad vilket var på tiden. Förhoppningsvis blir jag frisk snabbt. Längesen jag var såhär sjuk... Men massa vila och Alvedon så är man förhoppningsvis...

Presentation


Fotot från bästa dagen i mitt liv Fotograf
www.scottvance.se

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Språk


Skapa flashcards